Followers

Sunday, December 5, 2010

what should i do???

Manusia selalu diuji oleh ALLAH supaya kita tidak lalai dan sentiasa memperingati-Nya. 
Seperti ujian yg aku harus hadapi skrg...
Aku harus memilih sama ada kerja ataupun sambung belajar ke peringkat ijazah???

Soalan ini selalu muncul di kotak pemikiranku..which one is better...??

Bila aku tny pendapat diaorg, mesti diaorg akan ckp smbg la diana.Kalo ko x smbg skrg bila lg ko nk smbg kn? Sume org xleh nk jwb sbb keputusan tu hanya diatas pilihan diriku sendiri...aku harus memikir dan buat pilihan yg terbaik.

Aku seorg insan biasa.. Hatiku meronta-ronta memilih utk smbg Degree...tp...
Aku mesti fkrkn keluargaku jugak...aku xleh pentingkn diri sendiri.Adk aku (Amir) pon nk smbg bljr gak nnt.
Aku xnk la menyusahkn parents aku lg..course yg aku amk 2 memerlukan byk blnj.ckp la aku da menyusahkn mereka sewaktu aku diploma. Xsanggup aku tgk...aku sedih dengan kedegilan aku....
adakah aku dan family aku kene bersusah payah lagi???
but this is about my future life kn? What Should I Do?

Ya ALLAH berikan la aku pertunjuk mu Ya ALLAH...










No comments:

Post a Comment