Followers

Wednesday, August 24, 2011

Sorry for everything Mama & Abah...

Salam..



First time aku tgk short movie  bertajuk "Almari Baru" hasil kretiviti CST Production ni..
OMG Sebak giler aku rs...
berjurai2 air mata aku..
*eh? ke dah terover feeling lak aku??*

what can i say xtaw la pulak apa yg korg rs actually...
coz sume ni depends pada setiap individu kn??
am i right?

Agak2nya kita mcm bdk dlm video ni ke??
Nak tu nak ni...
Tp pernah x kita fikirkn betapa susahnya parents kita
cari duit nk bagi anak2 hidup senang even sesuap nasi sekali pon...
Pernah x kita fikirkn sejenak apa kesusahan yg parents kita fikirkan & lalui untuk dptkan DUIT ...

Ya Allah..Betapa besarnya pengorbanan seorg ibu dan bapa ku...
Terbalaskah aku segala pengorbanan,kasih sayang dan segala2nya yg mereka berikan kepadaku??

For mama & abah


Diana nak mohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yg telah dilakukan..
Terima kasih yg xterhingga atas segala pemberian kasih sayang,duit,segala pengorbanan dan segala2 pemberian yg mama n abah berikan kepada diana..
Terima Kasih byk2..
i Love both of u so much..
Selamat Hari Raya!!
Maaf Zahir & Batin..




p/s: hargailah kedua2 ibu bapa kita selagi mereka masih ada,
sayangilah mereka,
sesungguhnya merekalah anugerah yg terindah dari tuhan buat kita semua

kepada  sesiapa yg telah kehilangan org tua mereka
sedekahkan la Al-Fatihah dan doa buat mereka disana
sesungguhnya doa anak utk ibu bapa mereka dimakbulkan tuhan..
amin...

2 comments:

  1. betul2..
    dulu mcm2 mintak.tak pk pon soal pasaan depa.
    tp depa still cari n beli jgk ape yg kte nak.

    itulah pengorbanan kdua ibubapa demi mnggembirekan anak2 nye..

    ReplyDelete
  2. haah la sedihnye movie ni....aku paru pas mimpi buruk pasal ayah aku....berderau je aku

    ReplyDelete