Followers

Thursday, July 28, 2011

Miss That Moment So Much...

Yes, rindu giler nk layan citer korea dgn kwn2 aku ramai2 mcm kt kolej cemara dulu...

Aku ni dulu xde la lyn cite korea sgt kn..
citer korea yg pnh aku tgk n knl citer sblm ni pon just cite 

"Winter Sonata",

 "Autumn in My Heart",

 "My Love Patzzi",

"The Successful Story of Bright Girl's",

"Full House"


Tp bila aku msk UiTM Seri Iskandar dulu..
Mcm2 citer korea aku lyn n aku knl dari member2 Sekolej(hostel) dgn aku dulu
dari cite  

"Coffee Prince",

"My Boss My Hero",

"Hello My Teacher",

"My Girl",

"Witch Yoo Hee",

"Boys Before Flower",or "Boys Over Flower

 "You're Beautiful"

apa yg aku leh ckp citer2 ni memang best la 
tp yg xbest nye kena cari masa yg btl2 free nk layan cite2 korea cm ni
kalo time assignment tgh belambak2 memang xleh la kan nk layan..
Ok if korang ada cite2 korea yg best yg aku lom tgk lg korg leh la suggest kn kt aku ok..
nanti bila ada masa free leh la aku layan citer2 tu kn..



No comments:

Post a Comment