Followers

Sunday, July 17, 2011

Rabbit...

What can I say..Currently we have 15 rabbits at home.
Baru2 ni si KOKO beranak lg...Skali dpt 6 ekor baby rabbit yg comel2..
Kdg2 kesian lak aku tgk dak KOKO 2 xhbs2 dia asyk beranak je...
Sekarang da smpi 3 or 4 generasi jugak la
Mana x nyer kalo rabbit2 yg da besar KOKO je sekor yg betina yg len sume jantan..
Hbs la dia dikejar ramai2 dgn rabbit jantan...
Mana xnyer asyk tberanak je dak KOKO 2..
Skrg aku rs KOKO 2 pregnant lg...
Sedangkn dia da beranak ada la dlm 2 3 minggu lps...
Kesian dia.. 

Mula2 bela sekor...lps 2 mama beli lg 3 ekor...
Lps dak KOKO da beranak pinak maw x smpi 15 ekor...
Apa yg aku leh ckp..
From one cage,jadi 2 cages.from 2 cages,now dah jadi KANDANG!
but they all are cute and xbosan main..



*rabbit generasi ke 2
ada 4 ekor tp sekor da hilang


*salah 1 rabbit generasi ke 3
sume skali ada 3 ekor




*Generasi ke4
ni antara baby2 rabbit yg baru lahir..tp skrg da b'usia 2 3 minggu gak la xsilap aku..



*Sorry picture rabbit Generasi 1 xde
coz xsnap picture diaorg..
ramai sgt n diaorg pon xreti nk ddk diam..

2 comments:

  1. wa cutenye.....rabbit jns apew nih?

    ReplyDelete
  2. cute kn??
    alamak baka jenis pe im not sure la..
    tp ada baka kampung,lionhead,angora..
    xsilap aku la...hehehe

    ReplyDelete